חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ: אני ואתה נשנה את העולם עם ישי לפידות וחברים

הזמרים והיוצרים נתי שיש ישי לפידות ואבירם שוקרון בצילומי הקליפ בחסדי נעמי

לקראת ראש השנה הזמר והיוצר ישי לפידות  צילם קליפ מיוחד ב'חסדי נעמי' סניף תל-אביב לשיר "אני ואתה נשנה את העולם" של אריק אינשטיין.
הקליפ בביצוע הצמד נתי שיש ואבירם שוקרון זכה לשיתופים רבים ברשת. צפו ושתפו גם

שיש ושוקרון מספרים: "כשהתלבטנו היכן לצלם את הקליפ זה היה כמעט מובן מאליו שנעשה זאת בעמותת 'חסדי נעמי' בה אנו מתנדבים במהלך השנה, אשר עוסקת בכל יום ויום בעזרה לזולת ובעשיית חסד".

"בתוך השיר", מוסיפים השניים, "בחרנו לשלב את תפילתו של ר' אלימלך מליז'ענסק – 'אדרבה', המשתלבת נפלא בשיר ומשלימה את החיבור בין 'נשנה את העולם' לבין 'תן בליבנו שנראה כל אחד מעלת חברינו – ולא חסרונם'. הניסיון 'לשנות את העולם', רצוי שיתחיל בעבודה יומיומית של בין אדם לחברו מתוך אהבה, פרגון והעצמה הדדית".

הרב יוסף כהן, יו"ר עמותת 'חסדי נעמי' בירך את המוסיקאים על בחירתם לצלם את הקליפ בעמותה ואמר: "מבחינתנו, הרצון 'לשנות את העולם' מתבטא במטרה ששמנו לעצמנו להיות לעזר לאלפי משפחות נזקקות, שגורלן לא שפר עליהן. הסיוע שאנו מגישים להן, לאורך השנה כולה, הוא המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי 'לשנות', ולו במעט, את מצבן ולהכניס בחייהן אופטימיות ותקווה. אני מזמין את הקהל הרחב להצטרף למערך המתנדבים שלנו, על מנת שבכוחות משותפים נצליח לחולל שינוי בעולמן של משפחות רבות נוספות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...