חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קייטנת התנדבות 2013

ישי לפידות וישראל פרנס

עמותת חסדי נעמי בפעילות קיץ

עמותת חסדי נעמי ערכה ימי פעילות מיוחדים בהם קייטנת מתנדבים ואריזת ילקוטים עם ציוד משרדי לילדים ממשפחות מצוקה. בקייטנת המתנדבים של חסדי נעמי השתתפו עשרות בני נוער אשר מתנדבים תדיר בעמותה בפעילויות שונות והובאו מרצים מתחומים שונים אשר העשירו את הידע של המתנדבים בתחומים שונים, ביניהם הדס שטייף כתבת הפלילים של גל"צ, עידן גרינבאום מגיש התוכנית הכלכלית של הערוץ הראשון. כמו"כ הגיעו האומנים ישראל פרנס וישי לפידות אשר היו שותפים גם באריזת הילקוטים ויצרו אווירה שמחה בשירה בציבור סוחפת. בין הסלבס הנוספים אשר נטלו חלק באריזת הילקוטים היו אריאל זילבר, ערן זרחוביץ, שרון טייכר וגילי מיילי מהאח הגדול, יצויין שכל המשתתפים התרגשו מהשותפות החשובה לפעילות העמותה למען משפחות נזקקות ובירכו בחום את כלל המתנדבים והמתנדבות.

את דבר העמותה עבור המתנדבים והאורחים נשא מנכ"ל העמותה משה כהן אשר הודה בחום לאומנים והעיתונאים וכמובן למתנדבים ולכל מי שנטל חלק בהצלחת האירוע, בהזדמנות זו גם נודה לראש הממשלה בנימין נתניהו אשר שלח מכתב חם ואוהד לעמותת חסדי נעמי.

עמותת חסדי נעמי רשמה בסיפוק את הצלחת הפעילות תוך שהיא מתחייבת להמשיך ולעשות למען משפחות במצוקה ברחבי הארץ ולכלל האוכלוסיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...